PRODUKTI UN PIEMĒROTĪBA
Kā zināt, kurš iepakojuma veids ir vispiemērotākais?
Vieglām precēm (piemēram, aksesuāriem) iesakām izmantot gaisa spilvenus. Smagākām un trauslām precēm, piemēram, elektronikai vai keramikai, labāk izvēlēties aizsargplēvi. Visdrošākais rezultāts panākams, kombinējot abus risinājumus.
Ar ko atšķiras gaisa spilveni un aizsargplēve?
Gaisa spilveni aizpilda tukšumu kastē un notur preci vietā, bet aizsargplēve cieši apņem produktu un pasargā to no triecieniem.
Vai šie materiāli der smagiem un trausliem sūtījumiem?
Jā, 20 mikronu biezā plēve ir izturīga un piemērota arī smagākām kravām. Ir pieejami formāti, kas iztur līdz 20 kg uz vienību.
Cik ilgi saglabājas piepildītu spilvenu forma?
Ja spilveni nav bojāti, tie saglabā formu vairākus mēnešus.
IEKĀRTAS UN LIETOŠANA
Kā darbojas jūsu iepakojuma iekārtas?
Iekārta piepilda plēvi ar gaisu, aizkausē malas un izveido gatavu iepakojumu. Atliek tikai ievietot rulli un nospiest “Start”.
Vai būs vajadzīga apmācība?
Nē, iekārtas ir vienkāršas lietošanā, un mēs nodrošinām instrukciju un video pamācību.
Cik ātri iekārta strādā?
Atkarībā no modeļa — D10 līdz 16 metriem minūtē, D80 līdz 12 metriem minūtē.
Kā zināt, kura plēve der manai iekārtai?
Pie katras plēves norādīts, ar kuriem iekārtu modeļiem tā ir savietojama. Ja neesi pārliecināts — droši sazinies ar mums!
ILGSPĒJA UN VIDE
Vai jūsu iepakojums ir videi draudzīgs?
Jā, mūsu plēves ir izgatavotas no 100% pārstrādājama HDPE materiāla.
Vai plēvi un spilvenus var izmantot atkārtoti?
Protams. Ja materiāls nav bojāts, to droši var izmantot vairākas reizes.
Kā pareizi utilizēt šo iepakojumu?
Izlietoto plēvi ievietojiet plastmasas pārstrādes konteinerā. Tā ir tāda pati plastmasa kā ūdens pudelēm – tikai izturīgāka.
PASŪTĪŠANA UN PIEGĀDE
Kā veikt pasūtījumu?
Vienkārši pievieno preces grozam un aizpildi pasūtījuma formu. Apstiprinājumā saņemsi rēķinu e-pastā.
Kad es saņemšu preci?
Pasūtījumi tiek izsūtīti 1–2 darba dienu laikā. Piegādi visā Latvijā nodrošina kurjers.
Vai piegādājat arī uz citām valstīm?
Šobrīd piegādes ārpus Latvijas veicam tikai pēc individuālas vienošanās. Ja esi no Lietuvas vai Igaunijas – raksti mums, un atradīsim risinājumu.
Vai varu preci saņemt uz vietas?
Pašlaik mums nav fiziska preču saņemšanas punkta. Visas preces tiek piegādātas ar kurjeru.
Vai varu atgriezt iegādātās preces?
Jā, protams – preces var atgriezt saskaņā ar spēkā esošajiem likumiem. Sīkāku informāciju par atgriešanas kārtību atradīsi mūsu preču atgriešanas noteikumos.
CENAS, MAKSĀJUMI UN GARANTIJA
Vai cenas ir ar PVN?
Jā, mūsu veikalā visiem apmeklētājiem cenas tiek rādītas gan ar PVN, gan bez PVN. Tādējādi jūs skaidri redzat produkta cenu gan ar, gan bez PVN — neatkarīgi no jūsu atrašanās vietas vai klienta statusa.
Kā var norēķināties?
Norēķināties vari gan ar pārskaitījumu, gan ar bankas karti – izvēlies sev ērtāko veidu.
Vai uzņēmumiem ir pieejamas atlaides?
Jā! Reģistrējot savu uzņēmumu, saņemsi speciālu B2B cenu piedāvājumu.
Cik ilga ir garantija iekārtām?
Visām mūsu iepakojuma iekārtām nodrošinām 24 mēnešu garantiju.
SERVISS UN ATBALSTS
Ko darīt, ja iekārta nestrādā?
Vispirms pārbaudi iestatījumus pēc instrukcijas. Ja joprojām neizdodas atrisināt problēmu – sazinies ar mums, un mēs tev palīdzēsim.
Vai pieejams serviss un detaļas?
Jā, piedāvājam gan tehnisko apkopi, gan rezerves daļas. Raksti mums, ja nepieciešams remonts vai kāda detaļa.
Kas notiek, ja iekārta ir remontā?
Ja iekārta jānosūta uz remontu, mēs nodrošināsim maiņas iekārtu, lai tavu darbu netraucētu dīkstāve.
Kā sazināties ar atbalstu?
Sūti e-pastu uz veikals@pakful.lv vai aizpildi kontaktformu mūsu mājaslapā. Atbildēsim 1 darba dienas laikā.