Pāriet uz saturu
Uzņēmumiem – īpašas cenas! »»» Reģistrējiet kontu
Uzņēmumiem – īpašas cenas!
REĢISTRĒJIET KONTU

Valoda

Person sealing a cardboard box with packing tape using a tape dispenser, representing packaging and shipping preparation.

TOP 5 biežākās kļūdas, ko uzņēmumi pieļauj iepakojumā (un kā tās novērst)

Iepakot preci bieži vien liekas vienkārši – ieliec to kastē, uzlīmē adresi un nosūti. Bet vai tiešām viss ir tik vienkārši? Patiesībā efektīvs iepakojums ir daudz vairāk nekā kartona kaste un līmlente. Tas ir rūpīgi pārdomāts process, kas nosaka, vai prece pie klienta nonāks droši, izmaksu ziņā izdevīgi un ar minimālu ietekmi uz vidi.

Kā arī norāda Packnode dati, 62% Eiropas tiešsaistes pircēju ir saņēmuši bojātas preces iepakojuma dēļ, uzsverot, cik svarīgi uzņēmumiem ir izvēlēties pārdomātus iepakojuma risinājumus. Šajā rakstā apskatīsim 5 biežākās kļūdas, ko uzņēmumi pieļauj, izvēloties iepakojumu, un dalīsimies ar padomiem, kā tās novērst.

#1 Neatbilstoša iepakojuma izmantošana

Viena no izplatītākajām kļūdām ir lieka materiāla izmantošana. Pārāk liela kaste vai pārmērīgs aizsargiepakojuma daudzums rada ne tikai papildus izmaksas, bet arī atstāj negatīvu iespaidu uz klientiem, kuri arvien vairāk novērtē videi draudzīgu pieeju.

Piemēram, saskaņā ar Woola datiem, 2022. gadā tiešsaistes veikalu iepakojuma atkritumu apjoms pieauga par 14,6%, un tieši aizsargiepakojums veidoja 35% no visa plastmasas iepakojuma. Liela daļa šī apjoma tika izmantots pārmērīgi vai nepareizi.

Sekas:

◼️ Augstākas transporta izmaksas
◼️ Negatīvs uzņēmuma tēls, ņemot vērā ilgtspējības principus.

Kā to novērst:

◼️ Analizējiet produkta izmērus un svaru, izvēloties precīzi pielāgotu kasti.
◼️ Izmantojiet pildmateriālus, kas aizpilda nepieciešamo vietu un nerada lieku svaru. Piemēram,
PAKFUL gaisa spilvenu sastāvā 99% ir gaiss.
◼️ Ieviesiet optimizācijas rīkus un sadarbojieties ar uzticamiem iepakojuma ekspertiem, lai mazinātu materiālu izmantošanu.

#2 Nepietiekama produkta aizsardzība

Ja vienā gadījumā problēma ir pārāk daudz materiāla, tad otrā – aizsardzība var būt nepietiekama. Produkti, kas kastē brīvi pārvietojas, ir daudz vairāk pakļauti bojājumiem. Šī problēma kļūst īpaši aktuāla trausliem vai smagiem priekšmetiem.

Turklāt tas nav tikai par zaudējumiem transportēšanas laikā – tas arī ietekmē klientu lojalitāti. Contimod pētījums rāda, ka 57% patērētāju būtu atturīgi atkārtoti iepirkties pie mazumtirgotāja, ja viņi saņemtu bojātu preci.

Sekas:

◼️ Sūtījumi var tikt bojāti un saņemtas pretenzijas no klientiem.
◼️ Augstākas izmaksas bojājumu segšanai vai atkārtotām piegādēm.
◼️ Apdraudēta uzņēmuma reputācija un nākotnes pārdošanas apjomi.

Kā to novērst:

◼️ Izvēlieties amortizējošus materiālus, piemēram, gaisa spilvenus.
◼️ Ņemiet vērā transportēšanas veidu (auto, avio vai jūras).
◼️ Testējiet dažādus iepakojuma risinājumus.

#3 Nepareiza materiāla kvalitāte

Daudzi uzņēmumi mēdz izvēlēties lētākos pieejamos iepakojuma materiālus. Rezultātā preces nonāk pie patērētājiem bojātas vai iepakojums sabrūk jau transportēšanas laikā.

Sekas:

◼️ Klientu neapmierinātība un sūdzības.
◼️ Palielināti atgriešanas un apmaiņas izdevumi.

Kā to novērst:

◼️ Neizvēlieties materiālus tikai pēc cenas, bet arī pēc kvalitātes un izturības.
◼️ Strādājiet ar uzticamu piegādātāju, kas piedāvā sertificētus risinājumus.

#4 Nepareizi izvēlēti iepakojuma izmēri

Ja kaste ir pārāk liela – palielinās izmaksas. Ja pārāk maza – prece netiek pienācīgi aizsargāta. Šī kļūda bieži rodas, ja uzņēmumi izmanto vienu kastes izmēru dažādiem produktiem.

Sekas:

◼️ Papildus sūtīšanas izmaksas.
◼️ Palielināts bojājumu risks.

Kā to novērst:

◼️ Izvēlieties iepakojumus, kas atbilst konkrētam produktam.
◼️ Tukšās vietas aizpildiet ar pildmateriāliem, kas fiksē preci, nepalielinot svaru.
◼️ Veiciet regulāru iepakojuma auditu.

#5 Atturēšanās no videi draudzīgiem iepakojumiem

Arvien vairāk uzņēmumi tiek vērtēti pēc to ilgtspējas prakses. Pārāk daudz plastmasas vai neatjaunojamu resursu izmantošana var kaitēt reputācijai. Kā norāda Meteor Space, 75% patērētāju ir gatavi maksāt vairāk par ilgtspējīgu iepakojumu.

Sekas:

◼️ Kritika no klientiem un partneriem.
◼️ Zaudētas iespējas samazināt izmaksas ilgtermiņā.

Kā to novērst:

◼️ Izvēlieties pārstrādājamus un atkārtoti izmantojamus materiālus.
◼️ Ieviesiet sistēmu atkārtotai izmantošanai.
◼️ Sadarbojieties ar piegādātājiem, kas piedāvā videi draudzīgus risinājumus.

Kā PAKFUL risinājumi palīdz biznesam augt?

Uzņēmumi arvien vairāk meklē veidus, kā aizsargāt produktus un optimizēt procesus. Mūsu pieeja balstās uz filozofiju, ka iepakojums nav tikai izdevums, bet stratēģiska priekšrocība.

◼️ Mazāk izmaksu – līdz 25% ietaupījums transportā un noliktavā
◼️ Ātrāka un ērtāka pakošana ar automatizētām iekārtām
◼️ Piemēroti risinājumi katram uzņēmumam
◼️ Uzticams partneris ilgtermiņā

Iepakojums kā stratēģiska biznesa vērtība

Iepakojums nav tikai kaste vai materiāls – tas ir stratēģisks instruments, kas ietekmē izmaksas, reputāciju un klientu apmierinātību. Pareizi risinājumi samazina bojājumu risku, optimizē loģistiku un stiprina zīmolu.

Ja vēlaties savā uzņēmumā ieviest modernus iepakojuma risinājumus, sazinieties ar mums – palīdzēsim atrast vispiemērotāko variantu.

E-pasts: veikals@pakful.lv
Tālrunis: +371 26660018

Iepriekšējais raksts Kāpēc gaisa spilvenu iepakojums ir nākotne loģistikā?
Nākamais raksts Kā izvēlēties pareizo iepakojumu dažādiem produktiem?

Salīdzināt produktus

{"one"=>"Atlasiet 2 vai 3 preces salīdzināšanai", "other"=>"Atlasīti {{ count }} no 3 vienumiem"}

Atlasiet pirmo salīdzināšanas vienumu

Atlasiet otro salīdzināšanas vienumu

Atlasiet trešo salīdzināšanas vienumu

Salīdzināt